V prípade technických problémov odporúčame vymazať vaše súbory cookies/cache alebo skúsiť iný prehliadač. To by mohlo vyriešiť váš problém.

Ak problém naďalej pretrváva náš priateľský tím zákazníckej podpory vám s radosťou pomôže pri jeho riešení! Postúpte im prosím nižšie uvedené informácie, aby mali k dispozícii všetko potrebné a tak vám mohli čo najskôr pomôcť:

  1. Vaše užívateľské meno
  2. Zariadenie ktoré používate (počítač, notebook, tablet, smartphone) (Ak používate tablet alebo smartphone, uveďte prosím výrobcu a model.)
  3. Operačný systém ktorý používate
  4. Prehliadač ktorý používate
  5. Presný popis problému ktorý nastal
  6. Screenshot akéhokoľvek chybového hlásenia, ktoré sa objavilo

Kliknutím na ‘Kontaktujte nás’ na tejto stránke a vyplnením kontaktného formulára môžte kontaktovať náš tím zákazníckej podpory!

Náš tím zákazníckej podpory je k dispozícii 7 dní v týždni a je pripravený zodpovedať na vaše otázky. Odpovedia vám tak skoro ako je len možné, ale závisí to aj od množstva prijatých podnetov. Čím viac informácii im poskytnete, tým lepšie.